وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

  • ۰
  • ۰


روند اخذ وقت سفارت فرانسه
فرانسه از جمله کشورهایی است که ایرانیان به وفور به آن سفر می کنند. گاهی سفرهای افراد به این کشور بلند مدت بوده و گاهی نیز سفر ها کوتاه مدت است. بر اساس نوع سفر ویزاهای متفاوتی وجود دارد. در نتیجه زمانی که شما می خواهید اخذ وقت سفارت فرانسه را انجام دهید ابتدا باید نوع سفر و هدف از سفر خود را مشخص کنید.

در حال حاضر تمامی امور مربوط به ویزا و وقت سفارت فرانسه توسط شرکت vfs آنجام میشود که شرکت vfs در مجتمع هروی سنتر واقعغ شده است.
حتی زمانی که به سایت سفارت برای اخذ وقت مراجعه کنید فرمی در اختیار شما قرار گرفته می شود که در آن باید هدف خود را از سفر به فرانسه بازگو کنید. در نتیجه هدف شما از سفر یکی از مهم ترین معیارهای تعیین کننده در ادامه روند اخذ ویزا خواهد بود.

برای اطلاع از نحوه گرفتن راحت ویزای فرانسه  مقاله وقت سفارت فرانسه را مطلعه بفرمایید.



سفارت فرانسه تنها یک راه به جهت اخذ وقت برای شما در نظر گرفته است. شما فقط به صورت آنلاین می‌توانید اخذ وقت سفارت فرانسه را انجام دهید. بدین منظور شما باید به سایت France-visas مراجعه کنید. در این سایت راهنمای کاملی برای شما به جهت دریافت ویزا قرار گرفته است. شما در این سایت می توانید به کمک assistant در نظر گرفته شده نوع ویزا مناسب هدف خود را پیدا کنید. در نهایت پس از آنکه شما در این سایت تعیین کردید که ویزا مورد نظر شما چه ویزایی است، مدارک مورد نیاز نمایش داده می شود. در نهایت شما می توانید به تعرفه های که برای انواع ویزا در نظر گرفته شده است دسترسی داشته باشید.
VFS و اخذ وقت به جهت مراجعه به سفارت فرانسه
اگر شما به دنبال ویزای سفارت فرانسه بوده باشید قطعا نام VFS به گوش شما خورده است. در واقع VFS به نمایندگی از فرانسه در تهران مشغول به فعالیت است. مرکز ذکر شده به منظور ساده سازی و راحت تر شدن روند اخذ ویزا، نوبت دهی را به صورت اینترنتی امکان پذیر کرده است. به همین منظور سایت France-Visas به جهت اخذ وقت سفارت فرانسه در نظر گرفته شده است. همانطور که در قسمت قبل اشاره شده اخذ وقت تنها به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شما امکان مراجعه حضوری را نخواهید داشت. VFS Global در واقع یک کارگازاری است که در ایران مشغول به فعالیت است.
چقدر پس از ارائه درخواست زمان مراجعه مشخص می شود؟
شما پس از آنکه از طریق سایت ذکر شده درخواست را ارسال کردید، باید حداقل 2 روز صبر کنید تا نتیجه نهایی و زمان مراجعه شما مشخص شود. البته زمانی که خود سایت به جهت انجام امور اعلام کرده است 2 هفته تا 3 ماه است.
یکی از نکات قابل توجه در رابطه با فرانسه این است که شما در زمان مراجعه مصاحبه حضوری نخواهید داشت و به همین جهت فرانسه یکی از کشورهای محبوب به شمار می رود. در واقع شما به جهت انگشت نگاری و ارائه مدارک به صورت کامل باید به سفارت فرانسه مراجعه کنید.
روند اخذ وقت سفارت فرانسه
شما پس از ثبت نام در سایت ذکر شده باید کشور مبدا را بر روی کشور ایران تنظیم کنید. در نهایت مقصد را بر روی کشور فرانسه انتخاب می کنید. پس از ارسال درخواست برای شما از طرف سایت مذکور ایمیلی ارسال می شود که در ایمیلی از شما خواسته شده است که درخواست خود را تحت شرایط خاص و فرمت بخصوصی به ایمیل درج شده ارسال کنید.
در نهایت پس از طی کردن مراحل و چند روز بعد از اتمام زمان دقیق مراجعه برای شما مشخص خواهد شد. زمانی که در حال ارسال درخواست و پر کردن موارد مربوطه هستید، دقت کنید تا اشتباهی رخ ندهد در واقع اشتباهات شما می تواند منجر به رد شدن درخواست شما شود.

در نهایت لازم به ذکر است که اگر شما می خواهید در زمان کوتاه ترین مراحل اخذ وقت را بگذرانید، می توانید از امکانات آژانس های مسافرتی استفاده کنید. در واقع آژانس های مهاجرتی با ارائه خدماتی سریع و کاربردی در زمان شما به صورت قابل توجهی صرفه جویی می کنند.
علاوه بر این مساله احتمال خطای شما با کمک این آژانس ها به حداقل میزان خود می رسد. البته شما به منظور استفاده از خدمات آژانس های مهاجرتی باید هزینه ای را پرداخت کنید، این هزینه در مقابل زمانی که شما قادر به ذخیره آن هستید ناچیز خواهد بود.

برای کسب اطلاعات دقیق تر میتوانید مقاله وقت سفارت فرانسه را مطالعه بفرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی