وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

  • ۰
  • ۰

راهنمای مراحل تعیین وقت سفارت فرانسه


اهداف بسیاری می تواند سبب این شود که شما نیاز به تعیین وقت سفارت فرانسه داشته باشید. اگر ازجمله کسانی هستید که می خواهید بدانید چگونه می شود تعیین وقت سفارت را انجام داد و مراحل تعیین وقت به چه صورت است مقاله روبهرو را مطالعه بفرمایید ---->>>> وقت سفارت فرانسه.
تعیین وقت سفارت به منظور انجام کارهای متفاوتی مورد نیاز است. به عنوان مثال اگر شما بخواهید به عنوان یک توریست به فرانسه سفر کنید نیاز خواهید داشت تا از سفارت فرانسه وقت تعیین کنید.
تعیین وقت سفارت فرانسه، فقط به صورت آنلاین
به جهت تعیین وقت در این سفارت شما نمی توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و حتما باید به صورت آنلاین و از طریق سایت مربوط به امور تعیین

ثبت نام در سایت سفارت فرانسه


شما ابتدا باید وارد سایت ویزای فرانسه شوید. پس از ورود به این سایت شما باید روی گزینه My Account که با رنگ آبی مشخص شده است کلیک کنید.
 
پس از کلیک کردن شما به صفحه ای وارد می شوید که در آن می توانید ثبت نام کنید. اگر هم که دارای اکانت هستید، کافیست که در قسمت ورود به اکانت آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید. اطلاعات مورد نیاز به جهت ساخت اکانت نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل، تکرار آدرس ایمیل، زبانی که می خواهید تکمیل ویزا به آن زبان (انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی) انجام شود را انتخاب کرده و در نهایت کد به جهت تاییدیه است. پس از تکمیل اطلاعات کافی است که شما بر روی ساخت اکانت کلیک کنید.
پس از آنکه شما اکانت خود را ساختید برای شما پیغامی بیانگر این موضوع که کد فعال سازی به ایمیل شما ارسال شده است نمایش داده می شود. پس از این مرحله شما باید به ایمیل خود مراجعه کنید. پس از مراجعه به ایمیل شما دو پیام را مشاهده می کنید که یکی از آن ها حاوی لینک بوده و دیگری راهنما است. بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود. پس از فعال سازی اکانت شما به صفحه اصلی منتقل می شوید.
جمع آوری اطلاعات مورد نیاز
شما در این مرحله باید تشخیص دهید که کدام نوع از ویزا مورد نیاز شما است. در واقع مدارک و هزینه‌ها بر اساس ویزای مورد نیاز شما متفاوت است. شما به واسطه اطلاعات قرار گرفته در سایت می توانید پاسخ سوالات خود را پیدا کنید.
پر کردن فرم آنلاین
به منظور تعیین وقت سفارت فرانسه شما نیاز دارید تا مدارکی را ارائه دهید. مدارکی همچون گذرنامه، شناسنامه و غیره از شما درخواست می شود. در نهایت پس از پر کردن این فرم و ارائه مدارک مورد نیاز شما می توانید به جهت تعیین وقت اقدام کنید.
به منظور پر کردن این فرم باید بر روی گزینه آیا شما به ویزا نیاز دارید کلیک کنید. پس از پر کردن فرم آنلاین لیست مدارک و هزینه ها برای شما قابل مشاهده خواهد بود. توجه داشته باشید که این مدارک را حتما باید در زمان مراجعه به سفارت به همراه داشته باشید.
تعیین وقت سفارت فرانسه
هیچ گاه تعیین وقت را به دقایق آخر موکول نکنید. به صورت طبیعی شما باید 2 هفته تا 3 ماه قبل از سفر به فرانسه وقت خود را تعیین کنید. در واقع این زمان میانگین زمان انتظار است. البته شما با استفاده از امتیاز شرکت های ارائه دهنده خدمات وقت سفارت فرانسه این زمان را می توانید کاهش دهید.
لازم به ذکر است که اگر شما بخواهید برای افراد زیر 12 سال نیز اخذ ویزا داشته باشید، باید برای فرد مورد نظر خود وقت سفارت را بگیرید. در نهایت پس از تعیین وقت سفارت لازم است که شما مدارک مورد نیاز به جهت کار خود را آماده کنید. این مدارک شامل فرم درخواست، رسید پرداخت هزینه، اصل و ترجمه کارت ملی و شناسنامه، گذرنامه، عکس و غیره است.
وقت سفارت فرانسه به صورت حضوری امکان پذیر است؟
تنها روشی که شما به واسطه آن می توانید اخذ وقت سفارت را انجام دهید، روش آنلاین است. سفارت فرانسه هیچ مراجعه حضوری را به جهت دریافت وقت پذیرا نخواهد بود. در نتیجه به هیچ وجه برای تسریع در وقت گرفتن به صورت حضوری به سفارت مراجعه نکنید.

  • ۹۸/۰۷/۲۰
  • حامد کامیار

وقت سفارت فرانسه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی