وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

  • ۰
  • ۰

اقامت ترکیه


 

ترکیه یکی از کشورهای در حال توسعه است که در منطقه غرب آسیا، در جنوب شرق اروپا قرار دارد و از دو بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است. در سال های اخیر، اخذ اقامت ترکیه در بین ایرانیان بسیار رایج شده و افراد زیادی از طرق مختلف، اقامت دائم این کشور را دریافت کرده اند. روشهای مختلفی برای اخذ اقامت دائم ترکیه وجود دارد که از مهمترین آنها، می توان به : تحصیل، سرمایه گذاری، کار و ازدواج اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به بررسی اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در سال 2020 بپردازیم، با ما همراه شوید.

اقامت ترکیه
شرایط اقامت ترکیه 2020 
اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری و شرایط آن
یکی از رایج ترین روش های اخذ اقامت ترکیه، سرمایه گذاری در این کشور است که به طرق مختلفی امکان پذیر است. از جمله روشهای سرمایه گذاری در ترکیه، می توان به : ثبت شرکت، خرید ملک، خرید سهام و اوراق بهادار، سرمایه گذاری در بخشهای اقتصادی و بانک های ترکیه و همچنین سرمایه گذاری بدون حق کار اشاره کرد. بیشتر این روشهای سرمایه گذاری در نهایت منجر به اخذ اقامت ترکیه و پاسپورت این کشور می شود. افراد برای سرمایه گذاری در ترکیه باید دارای حداقل 18 سال باشند و در ابتدای کار باید یک بیزینس پلن یا طرح توجیهی قابل قبول ارائه دهند. برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، باید حداقل 1.500.000 لیره داشته باشید و حداقل سرمایه مورد نیاز برای اخذ اقامت دائم ترکیه از طریق خرید ملک، ۲۵۰ هزار دلار است. سرمایه گذاری به روشهای دیگر نیز مستلزم داشتن حداقل 500 هزار دلار می باشد.
اقامت ترکیه از طریق خرید ملک 
یکی از بهترین روشهای سرمایه گذاری در ترکیه، خرید ملک در این کشور است. اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک در مقایسه با دیگر روشهای سرمایه گذاری، آسانتر و ارزانتر است و در زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد، به طوری که افراد، تنها با 250 هزار دلار می توانند در ترکیه صاحب ملک شوند و از این طریق به اقامت دائم ترکیه و حق شهروندی این کشور زیبا دست یابند. در گذشته، حداقل سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، 1 میلیون دلار بود ولی دولت ترکیه، به منظور جذب بیشتر سرمایه گذاری خارجی، مبلغ سرمایه گذاری را به کمترین میزان رسانده و در حال حاضر و در چند سال اخیر، بسیاری از ایرانیان از این طریق توانسته اند، اقامت دائم ترکیه را دریافت نمایند.

اقامت دائم ترکیه
در صورت خرید ملک در ترکیه، برای این که بتوانید از این طریق، اقامت دائم ترکیه را بگیرید، به مدت حداقل 3 سال، اجازه فروش آن را نخواهید داشت. گزینه های دیگری نیز برای اخذ اقامت ترکیه با هزینه های کمتر وجود دارد، برای مثال: شما می توانید بدون خرید ملک و تنها با اجاره کردن خانه در ترکیه از مزایای شهروندی این کشور بهره‌مند شوید و در این کشور مشغول به کار و درآمدزایی شوید. توجه داشته باشید، امکان سرمایه گذاری در ترکیه با کمتر از 250 هزار دلار نیز وجود دارد، ولی در این صورت، به شما اقامت یکساله اعطا می شود که قابل تمدید کردن است. ولی برای اخذ اقامت دائم ترکیه و پاسپورت این کشور برای خود و خانواده تان، باید ملکی خریداری کنید که حداقل، 250 هزار دلار ارزش داشته باشد.

  • ۹۹/۰۳/۰۷
  • حامد کامیار

نظرات (۱)

  • تحصیل در ترکیه
  • یکی دیکر از روش های مهاجرت به ترکیه نیز تحصیل در ترکیه می باشد. این روش نسبت به سایر روش های مهاجرتی راحت تر و کم هزینه تر است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی