وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نزدیک به 5 ماه از شیوع کرونا در ایران و جهان میگذرد و همزمان با شیوع کرونا سفارت های مختلف در ایران نیز تعطیل شدند .

این روز ها این سوال بزرگترین سوال مسافرینیست که به دلایل مختلف قصد خروج از کشور و ورود به کشور های حوزه شینگن کانادا و یا سایر کشور ها را دارند .

سفارت ها کی باز میشوند ؟ و زمان باشزگایی سفارت ها کی میباشد ؟

در جواب به این سوال باید گفت که بازگشایی سفارت ها مستلزم نرمال شدن شرایط از لحاظ بیماریست و زمانی که بیماری کنترل شود همزمان مرز ها و سفارت ها به روی ایرانی ها باز خواهند شد .

سران اتحادیه اروپا در نشستی در بروکسل به این نتیجه رسیدند که فعلا فقط مرز خود را به روی 15 کشور باز کنند .

لیستی را منتشر نمودند که شامل اسامیب 15 کشور است که مجاز به ورو به خاک شینگن میباشند .

متاسفانه نام ایران در این لیست دیده نمیوشد .

این لیست هر دو هفته یک بار آپدیت خواهد شد .

لیست شامل کشور های 

الجزایر ، استرالیا ، کانادا ، چین  ، گرجستان ، ژاپن ، مونته نگرو ، مراکش ، نیوزلند ، رواندا ، صربستان ، کره جنوبی ، تایلند ، تونس و اروگوئه

میباشد .

برخی سفارت ها در ایران بخش هایی از قسمت کنسولی خود را باز نموده اند و برای کار های ضروری خدمات میدهند .

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه با بازگشایی سفارت ها 

مقاله بازگشایی سفارت ها را مطالعه بفرمایید .

 

  • حامد کامیار
  • ۰
  • ۰

وقت سفارت آلمان

نحوه دریافت وقت سفارت آلمان
به طور کلی کسانی که علاقه مند به دریافت وقت سفارت آلمان هستند باید این موضوع را بدانند که در وهله ی اول باید ویزای آن کشور را دریافت نمایند، معمولا برای دریافت ویزا نیازمند حضور در سفارت آن کشور هستید تا با مراجعه به سفارت مدارک خود را ارائه دهید که البته باید مصاحبه کوتاهی را داشته و در صورت نیاز از فرد عکس گرفته شود به همین دلیل است که حضور فرد به منظور وقت سفارت آلمان الزامی می باشد.
کسانی که به دنبال اخذ ویزای شینگن هستند باید این موضوع را بدانند که دریافت ویزا بدون حضور در سفارت غیرممکن است، گرچه باید این موضوع را مد لحاظ قرار دهید که شما نمی توانید بدون دریافت وقت قبلی به سفارت رجوع کنید بلکه باید عینا زمانی که برای شما مشخص می شود را دانسته و دقیقا در همان تاریخ و ساعت در محل مربوطه حضور داشته باشید، در واقع نام شما باید به عنوان مراجعه کننده جهت وقت سفارت آلمان ثبت شده باشد، در برخی موارد ممکن است که وقت سفارت برای شما در زمان دیگری موکول شود، بنابراین متوجه شدیم که به منظور دریافت ویزای شینگن نیازمند وقت سفارت هستیم که در ادامه به توضیحات تکمیلی در این خصوص خواهیم پرداخت.

نحوه دریافت وقت سفارت آلمان

 چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟
همانطور که در متون بالا خدمت شما عرض کردیم زمانی که شما به منظور وقت سفارت آلمان اقدام می کنید در وهله ی اول باید بدانید که آیا سفارت آن کشور در ایران وجود دارد؟ زمانی که سفارت آن کشور در خاک ایران وجود نداشت جای نگرانی وجود ندارد زیرا با مراجعه به دیگر کشور ها می توانید به منظور اخذ ویزا اقدام نمایید.
اگر در گذشته به سفر خارجی رفته باشید از روال کار آشنایی داشته و دیگر حرف و حدیثی باقی نخواهد ماند اما ممکن است که هموطنان برای بار اول به منظور وقت سفارت آلمان اقدام کرده اند که ما می توانیم با توضیحات تکمیلی در رابطه با آن بپردازیم تا در زمان مراجعه از لحاظ مدارک کامل باشند، ولی به طور کلی با توجه به موارد ذکر شده بالا به منظور وقت سفارت آلمان باید برای مصاحبه در محل حضور داشته باشید تا علاوه بر ارائه مدارک با شما مصاحبه حضوری صورت گیرد.
لازم به ذکر است که اگر در خصوص وقت سفارت آلمان سوالی ذهن شما را مشغول کرده به سادگی می توانید با مشاورین مربوطه ارتباط برقرار کرده تا شما را راهنمایی نمایند، ویزا 21 با سابقه بسیار بالا شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد تا با خیالی آسوده نسبت به وقت سفارت آلمان اقدام نمایید.

همچنین برای گرفتن وقت سفارت آلمان میتوانید از طریق کارگزاری ویزامتریک آلمان اقدام نمایید.

چگونه وقت سفارت آلمان بگیریم؟

مدارک لازم برای وقت سفارت آلمان
با توجه به موارد گفته شده بالا در خصوص مدارک وقت سفارت آلمان نیازمند کسب اطلاعات در خصوص آن هستیم که می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:
در وهله ی اول باید از پاسپورت مسافر اسکن شفاف و خوانا گرفته شود.
زمانی که به کارشناس مربوطه مراجعه کرده اید به شما فرمی تحت عنوان فرم ویزای فارسی داده می شود که باید آن را دریافت نمایید.
دعوت نامه مسافر یا واچر هتل.

  • حامد کامیار