وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

  • ۰
  • ۰

وقتا سفارت هلند

کشور هلند یکی از کشور های شمال غربی اروپا محسوب می شود که هر ساله گردشگران بسیاری از کشور های مختلف به این کشور سفر می کنند. معمولا یکی از مقصد های مسافران ایران برای اهداف کاری، تفریحی و درسی کشور هلند است در نتیجه برای سفر به این کشور و دریافت ویزای هلند یا به عبارتی ویزای شینگن ابتدا باید نسبت به اخذ وقت سفارت هلند اقدام کنید.

شاید با این عبارت آشنا نباشید و در نگاه اول بپرسید که چه دلیلی نیاز به اخذ وقت سفارت هلند است در صورتی که می توان حضوری مراجعه کرده و درخواست ویزای هلند را ثبت نماییم؟ پاسخ این سوال ساده است! سال هاست که روند صدور روادید برای برخی کشور های حوزه منطقه شینگن متفاوت شده و حتما باید قبل از مراجعه برای مصاحبه و ثبت درخواست ویزای شینگن نسبت به اخذ وقت سفارت هلند از طریق سایت رسمی کارگزاری وی اف اس گلوبال اقدام کنید.
چگونگی درخواست برای اخذ وقت سفارت هلند
همواره ایرانیان بسیار یادی در تلاش هستند تا بتوانند وقت سفارت هلند را دریافت نمایند و پس از اخذ ویزای هلند به این کشور سفر کنند اما با توجه به حجم درخواست ها و حساسیت نسبت این کار لازم است برخی موارد را رعایت کنید تا به راحتی بتوانید نسبت به اخذ وقت سفارت هلند اقدام کنید.
مهم ترین نکته در مورد وقت سفارت هلند این است که شما باید مدارک کاملی داشته باشید وگرنه دریافت وقت سفارت هلند آن چنان هم سخت نیست! مهم مدارک شماست که باید تکمیل باشد تا رد نشوید! پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
در ایران کارگزاری وی اف اس گلوبال امور مربوط به سفارت های برخی کشور های حوزه شینگن در ایران را انجام خواهد داد که هم اکنون این عبارت در مورد امور وقت سفارت کشور هلند نیز صدق می کند در نتیجه شما برای اخذ وقت سفارت هلند ابتدا باید به سایت این کارگزاری مراجعه کرده و در بخش ارسال درخواست، ایمیلی با مشخصات کامل خود برای اخذ وقت سفارت کشور هلند ارسال کنید.
برای محکم کاری و جلوگیری از بروز هر گونه مشکلی سعی کنید سه ماه قبل از سفر خود نسبت به انجام این کار اقدام کنید تا هیچ مسئله ای مانع از اخذ وقت سفارت هلند و ویزای هلند شما نشود و در حقیقت لطمه ای به سفرتان وارد نشود.
02
همان طور که گفته شد برای اخذ وقت ویزای هلند یک ایمیل با مشخصات فوق به آدرس پست الکترونیک کارگزاری وی اف اس یعنی appt.netherlands@vfshelpline.com ارسال نمایید.
پس تایید اطلاعات شما تحت یک پست الکترونیک پاسخی با عنوان تایید قرار ملاقات ارسال خواهد شد که در تاریخ مذکور می توانید با در دست داشتن مدارک کامل به سفارت هلند مراجعه کرده و نسبت به ثت درخواست ویزای هلند و شینگن اقدام نمایید.
دقت داشته باشید که با توجه به حساسیت و سخت گیری های موجود در اداره سفارت کشور هلند سعی کنید تا تمامی مدارک را از قبل تهیه کرده و بارها برسی نمایید تا هیچ مشکلی در طول مدت مصاحبه رخ ندهد.
به دلیل اینکه برای اخذ ویزای هلند و دریافت وقت سفارت هلند هزینه هایی به جهت انگشت نگاری و غیره پرداخت خواهید کرد لذا در جمع آوری و تکمیل مدارک دقت کنید زیرا هیچ هزینه ای عودت داده نخواهد شد و شما برای درخواست مجدد ملزم به پرداخت تمامی هزینه ها به جز هزینه انگشت نگاری هستید.
03
مراحل اخذ وقت سفارت هلند و مراجعه حضوری
معمولا به طور متوسط یک الی دو هفته کاری طول خواهد کشید تا درخواست وقت سفارت هلند شما تایید شده و یک قرار ملاقات برایتان ترتیب داده شود. در برخی مواقع که حجم درخواست ها با توجه به بازه زمانی بالاست این مدت زمان ممکن است تا یک ماه نیز طول بکشد پس تحت هیچ شرایطی فریب موسساتی که قول اخذ فوری وقت سفارت هلند را دارند نخورید!
همان طور که گفته شد برای جلوگیری از هرگونه مشکل حتما سه ماه قبل از سفر خود اقدام کنید اما در شرایطی که مجبور به سفر شدید و قصد این کار را نداشتید سعی کنید برای اینکه تمامی امور به درستی طی شود تمامی مدارک را به صورت کامل در دست داشته باشید تا خیلی سریع مراحل اخذ ویزای هلند طی شود.
مراحل اخذ وقت سفارت کشور هلند و مراجعه حضوری در موارد زیر خلاصه خواهد شد.
تکمیل درخواست در کارگزاری VFS
ارسال فرم درخواست وقت برای سفارت کشور هلند
مشاهده تاییدیه اولیه به منظور تایید ارسال درخواست
دریافت تاییدیه ثانویه به منظور تعیین زمان مراجعه
در زمان تعیین شده با پرینت برگه تاییدیه ثانویه به سفارت مراجعه کنید
مدارک درخواست شده را کاملا صحیح ارائه کنید
در انجام روند مصاحبه دقت لازم را داشته باشید

  • ۹۹/۰۳/۰۷
  • حامد کامیار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی