وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اقامت ترکیه

چگونه اقامت ترکیه بگیریم ؟

اخذ اقامت ترکی

کار کردن مهمترین بخش زندگی هر فرد است. با این وجود، اغلب کسانی که مشغول به کار هستند، صرفا برای گذران زندگی این مسئولیت را پذیرفته‌اند. 
چطور می‌شود از کاری که می‌کنیم لذت ببریم؟ آیا جز این است که کسب درآمد مناسب می‌تواند سطح رضایت افراد را بالا ببرد! ترکیه همان جایی است که به دلیل حضور شرکت‌های متعدد اروپایی و آسیایی بستر کسب درآمد بالا را برای متقاضیان را فراهم کرده. 
البته که موقعیت‌های شغلی متنوع ترکیه هم امکان انتخاب شغل مناسب را برای متقاضیان به وجود آورده. چه چیزی بهتر از اینکه شغل دلخواهتان را با درآمد بالا داشته باشید!
در این مقاله از تهران ویزا امکان اخذ اقامت ترکیه از طریق ویزای کاری را بررسی کرده‌ایم. اگر جویای کار هستید و می‌خواهید زیر و بم کار پیدا کردن در ترکیه را بدانید، با ما همراه باشید.

 

روش‌های کار پیدا کردن در ترکیه


برای اینکه بتوانید در ترکیه کار کنید، باید از سوی یکی از شرکت‌های این کشور درخواست همکاری داشته باشید. روش‌های مختلفی برای گرفتن درخواست همکاری وجود دارد. 
می‌توانید با ویزای توریستی ترکیه به این کشور بروید. سپس در طول 90 روزی که در ترکیه هستید، برای فرصت‌های شغلی دلخواهتان اقدام کنید. با توجه به اینکه تمام هزینه‌های سفر و اقامت در ترکیه بر عهده متقاضی است، این کار چندان به‌صرفه به نظر نمی‌رسد.
روش دوم این است که ابتدا برای تحصیل در ترکیه اقدام کنید. سپس به دنبال کار پیدا کردن در این کشور باشید. چون مدرک داشتن از دانشگاه‌های ترکیه، راه را برای پیدا کردن کار برایتان هموارتر می‌کند. 
روش سوم این است که از طریق شرکت‌های کاریابی ترکیه برای کار اقدام کنید. اگر دانش زبان ترکی دارید، مشکلی از بابت کار پیدا کردن در این کشور نخواهید داشت. چون اکثر سایت‌های ترکی به زبان رسمی این کشور هستند. وقتی کار مورد نظرتان را پیدا کردید و با کارفرما برای همکاری به توافق رسیدید، می‌توانید نامه درخواست همکاری را برای گرفتن ویزای کاری و اخذ اقامت ترکیه استفاده کنید.


کار در ترکیه و اخذ اقامت دائم این کشور


کسانی که ترکیه را برای کار کردن انتخاب می‌کنند، برایشان مهم است که درباره نحوه اخذ اقامت ترکیه به‌صورت دائم اطلاعات کسب کنند. 
اولین بار که در ترکیه مشغول به کار شوید، ویزای یکساله این کشور برایتان صادر می‌شود. این ویزا باید هر سال تمدید شود. درنهایت، پس از هشت سال کار کردن، می‌توانید برای اقامت دائم ترکیه اقدام کنید. بنابراین با کار کردن در ترکیه می‌توانید پاسپورت ترکیه و شهروندی این کشور را دریافت کنید.
مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری ترکیه
برای اخذ اقامت ترکیه از طریق ویزای کاری باید این مدارک را آماده کنید.
شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی برابر اصل آن‌ها
پاسپورت با اعتبار بیشتر از شش‌ ماه
گواهی نشان دهنده تمکن مالی
مدارک تحصیلی
دعوت‌نامه کارفرمای ترک


سخن آخر


اگر دل کندن از فرهنگ شرقی برایتان سخت است، اما می‌خواهید از امکاناتی که کشورهای غربی دارند استفاده کنید، ترکیه کشور دلخواه شما است. کشوری با دو فرهنگ غربی و شرقی که یکی از بهترین بسترهای کاری را دارد. اخذ اقامت ترکیه از طریق ویزای کاری بسیار راحت است. فقط باید یکی از شرکت‌های این کشور برایتان دعوت‌نامه همکاری ارسال کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله روبه رو را مطالعه بفرمایید -->>> شرایط اقامت ترکیه
 

  • حامد کامیار