وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اخذ ویزای شینگن

اخذ ویزای شینگن

کشور های شینگن


شینگن در واقع به منطقه‌ای از اروپا گفته می‌شود که شامل 26 کشور متحد است و در این کشورها رفت و آمد و محدودیت‌های ارزی با اخذ ویزای شینگن به راحتی انجام خواهد شد و نیازی به پاسپورت وجود ندارد. در نتیجه سفر به تمام کشورهای حوزه شینگن مانند مسافرت در یک منطقه محدود است که نیازی به پاسپورت و روادید مجدد نخواهید داشت اما برای سود بردن از این قابلیت باید حتماً نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید.


بدون اخذ ویزای شینگن شما هیچ یک از این امکانات و مزایا را نخواهید داشت و چه بسا کشورهایی که در ناحیه شینگن قرار دارند نسبت به ورود شما با ویزا حساسیت بیشتری به خرج خواهند داد در صورتی که پس از اخذ ویزای شینگن به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید در این کشورها به تردد بپردازید.


برای اخذ ویزای شینگن چه کاری باید انجام داد؟


 اگر قصد مسافرت به کشورهای مانند فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان و پرتغال را دارید حتماً قبل از آن نسبت به اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید تا بتوانید از تمامی مزایای این ویزا استفاده کرده و سفر لذت بخشی را در تمام حوزه شینگن تجربه کنید.
قبل از توضیح مراحل مرتبط با اخذ ویزای شینگن ذکر این نکته مفید خواهد بود که بدانید ویزای شینگن دارای انواع مختلفی است که با توجه به هدف و ماهیت سفر نوع ویزا مشخص خواهد شد و در نتیجه هر یک از انواع مختلف ویزای شینگن دارای مدت اعتبار مشخصی خواهند بود پس در هنگام اخذ ویزای شینگن به روند دریافت آن دقت کنید و سعی کنید روشی را انتخاب نمایید تا ویزای شینگن شما دارای درجه بالاتر و بیشترین اعتبار باشد.


در مرحله بعد توجه داشته باشید که برای اخذ ویزای شینگن نیاز به مدارک خاصی داشته و حتماً باید طبق مراحل تعیین شده این کار را انجام دهید تا دچار هیچ مشکلی نشوید. در طول مراحل اخذ ویزای شینگن اگر شما رد صلاحیت شوید باید تمامی هزینه‌های اخذ ویزا و وقت سفارت را مجدداً پرداخت نمایید پس دقت کنید که در هنگام ارائه مدارک و مصاحبه حضوری دقت لازم را به عمل آورید زیرا باعث خواهد شد روند اخذ ویزای شما سریع‌تر طی شود.


برای اخذ ویزای شینگن چه مراحلی را باید طی کرد؟


برای اینکه شما بتوانید مراحل اخذ ویزای شینگن  را آغاز کنید و لیبل مرتبط با شینگن را روی ویزای خود مشاهده کنید در ابتدا باید اولین کشوری که قصد مسافرت به آن را دارید انتخاب نموده و برای اخذ وقت سفارت آن کشور اقدام کنید. روند اخذ وقت سفارت نیز بسیار حساس است و باید حتماً به دقت انجام شود. فراموش نکنید که مقصد اول باید عضو کشورهای حوزه شینگن باشد.
بعد از اینکه وقت مراجعه حضوری و مصاحبه شما مشخص شد با پرینت برگه زمان مراجعه و مصاحبه طبق مراحل زیر باید به سفارت مربوطه مراجعه نمایید.
1.ابتدایی‌ترین مرحله این است که شما باید به طور قطع باید از تکمیل بودن مدارک خود اطمینان حاصل کنید.
2.تمامی فرم‌های مشخص شده را به دقت و بدون هیچ گونه مخدوش شدن تکمیل کنید.
3.تمامی مدارکی که باید ارائه شود را ترجمه کرده و اصل آن را نیز نزد خود داشته باشید.
4.مدارک خود را در زمان مراجعه حضوری در اختیار داشته باشید.
5.انجام انگشت نگاری در سفارت به درستی باید انجام شود.


برای کسب اطلاعات در مورد نحوه اخذ ویزای شینگن تضمینی مقاله روبه رو را مطالعه بفرمایید -->> اخذ ویزای شینگن
به ظاهر مراحل اخذ ویزای شینگن خیلی ساده است اما در طول انجام این مراحل دقت نیازی لازم است زیرا شما باید افسر اداره سفارت را قانع کنید که قصد بازگشت به کشور را دارید و تمامی مدارک اقامت خود را نیز باید به وی اثبات نمایید. برای اینکه ویزای شینگن معتبرتری دریافت کنید بهتر است در زمان استفاده از دعوتنامه، این دعوتنامه از طرف شخصی معتبر و صاحب نام باشد.

  • حامد کامیار
  • ۰
  • ۰

ویزامتریک


برنامه‌تان برای ملاقات با یک پزشک یا وکیل چیست؟ پاسخ روشن است. قبل از اینکه به مطب یا دفتر فرد مورد نظر بروید، حتماً یک وقت رزرو می‌کنید. البته این موضوع به قشر خاصی محدود نمی‌شود. برای هر قرار رسمی باید حتماً از قبل وقت بگیرید. 


وقتی قرار است در جایی حاضر شوید که بیش از حد شلوغ است، اهمیت رزرو وقت از قبل چند برابر می‌شود. چون در صورتی که وقتی از قبل برای هر کس مشخص نشده باشد، تعداد زیادی از متقاضیان ممکن است در یک ساعت خاص در محل مورد نظر حاضر شوند و هرج و مرج راه بیفتد.


ویزامتریک که کارگزاری سفارت آلمان برای ویزاهای کوتاه مدت است هم برای متقاضیان قرار قبلی تعیین می‌کند. این رزرو وقت برای هر دو طرف معامله دو سر برد است. کارگزاری مورد نظر می‌داند که چه کسانی نیاز به ویزای آلمان دارند و برای آن‌ها یک ساعت مشخص از شبانه روز برای مراجعه به شعبه‌های مختلف تعیین می‌کند. متقاضی هم می‌داند که کی نوبتش برای بررسی مدارک می‌رسد و با آرامش مدارک مورد نیاز را برای ویزای آلمان رزرو می‌کند.
در این مقاله قرار است نحوه رزرو قرار ملاقات از visametric را مورد بررسی قرار دهیم.


 


یکی از نکاتی که اغلب متقاضیان درباره آن اطلاع کافی ندارند، فاصله بین زمان رزرو وقت کارگزاری تا زمان سفر است. حواستان باشد که رزرو وقت ملاقات را برای روزهای آخر نگذارید. البته همان‌قدر که دیر وقت گرفتن اشتباه است، رزرو زود هنگام وقت کارگزاری هم منجر به از دست رفتن قرارتان میشود. 
بهتر است طبق گفته سایت ویزا متریک حداقل 180 روز قبل از شروع سفرتان نسبت به رزرو قرار ملاقات اقدام کنید.

 


در ادامه قدم به قدم رزرو وقت ملاقات visametric را برایتان آورده‌ایم.


قدم اول:
برای اینکه وقت ملاقات این کارگزاری را رزرو کنید، نیازی نیست که به جایی بروید. همانند رزرو وقت سفارت آلمان، رزرو وقت ویزامتریک هم به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شود. اگر به اینترنت و لپ تاپ، موبایل یا تبلت دسترسی دارید، می‌توانید همین الان وقت ملاقاتتان را رزرو کنید.


قدم دوم:
در این مرحله باید مبلغ 190 هزار تومان را به شماره کارت 6219867000010435 یا شماره حساب 80981027883031 بانک سامان به نام شرکت رهیاب گذرآرتا واریز کنید. اگر ویزایتان خانوادگی است و کمتر از ده نفر هستید، رزرو وقت سفارت برای سرپرست خانواده کفایت می‌کند.

قدم سوم:


یک روز بعد از پرداخت پول می‌توانید در سایت ویزا متریک ثبت نام کنید.
قدم چهارم:


در این مرحله باید اطلاعات متقاضی را در وب سایت visametric وارد کنید. نام، نام خانوادگی، شماره ملی، شماره پاسپورت، تاریخ تولد، آدرس ایمیل و شماره تلفن از جمله اطلاعاتی هستند که باید برای رزرو وقت در وب سایت درج شوند.
قدم پنجم:
همه اطلاعات را که به درستی در سایت وارد کردید، نوبت به انتخاب یک روز برای قرار ملاقات می‌رسد. روز مورد نظرتان را از بین روزهای موجود در تقویم موجود انتخاب کنید.


قدم ششم:
در این گام، ایمیلی برایتان ارسال می‌شود که  نشان دهنده تایید شدن رزرو قرار ملاقات است.  دو روز قبل از تاریخ نهایی هم یک ایمیل برایتان می‌آید و قراری که با کارگزاری ویزا متریک برای دریافت ویزای آلمان را دارید یادآوری می‌کند.
و در نهایت...
شما می‌توانید در تاریخ مشخص شده در شعبه کارگزاری حاضر شوید یا سه روز قبل از تاریخ مشخص شده نسبت به تغییر قرار ملاقاتتان اقدام کنید.


برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله روبهرو را مطالعه بفرمایید ویزامتریک

  • حامد کامیار
  • ۰
  • ۰


آلمان کشور فرصت‌ها است. اگر زندگی در اروپا همیشه آرزویتان بوده و پیشرفت کاری برایتان مهم است، آلمان همان کشور جذابی است که به دنبالش هستید؛ اما همه چیز برای مهاجرت به آلمان به خواسته شما برنمی‌گردد. بلکه متقاضیان تنها وظیفه دارند که مدارکشان را صادقانه آماده کنند و در نهایت، این سفارت آلمان است که تصمیم می‌گیرد که چه کسی اجازه رفتن به این کشور را دارد.


برای زندگی در آلمان، باید این کشور را خوب بشناسید و با زیر و بم آداب و رسوم مردم آلمان آشنا شوید. یک سفر چند ماهه، فرصت خوبی برای کسب این شناخت است.


این روزها گرفتن ویزای گردشگری آلمان برای متقاضیان به راحتی آب خوردن شده است. شرکت ویزامتریک (visametric) که از سال 2018 در ایران شروع به فعالیت کرده، تمام مراحل اخذ این ویزای شینگن آلمان را برای متقاضیان انجام می‌دهد. با ما همراه باشید و با ویزا متریک و ویزاهایی که این کارگزاری ارائه میکند بیشتر آشنا شوید.


چه ویزاهایی توسط ویزامتریک صادر می‌شود؟


بعضی از متقاضیان تصور می‌کنند که سفارت آلمان همه چیز را برای صدور انواع ویزا به شرکت ویزامتریک سپرده است. در صورتی که اینطور نیست! این شرکت تنها وظیفه صدور ویزاهای کوتاه مدت و 90 روزه آلمان را بر عهده دارد.
اگر توریست هستید و می‌خواهید دیدنی‌های آلمان را ببینید یا اینکه سفرتان تجاری یا کاری است، ویزامتریک ویزای آلمان را در کمترین زمان به دستتان می‌رساند؛ اما برای سفرهای طولانی مدت و مهاجرت به آلمان، باید وقت سفارت آلمان را بگیرید تا مدارکتان بررسی شود و ویزای این کشور را بگیرید.
معرفی ویزاهای کوتاه مدت آلمان
ویزاهای کوتاه مدت آلمان که توسط این شرکت صادر می‌شوند عبارتند از:
ویزای گردشگری آلمان
ویزای سفر تجاری یا کاری آلمان
ویزای آلمان برای دیدار خویشاوندان
ویزای درمانی آلمان برای اهداف پزشکی
 ویزای شرکت در سمینار و همایش در آلمان
ویزای بازدید نمایشگاهی آلمان
ویزای ترانزیت فرودگاهی آلمان
 ویزای شرکت در مسابقات ورزشی آلمان

 

نکات مهم درباره شرکت ویزا متریک


1.ویزامتریک، فقط کارگزار سفارت آلمان است و امور ویزا را تسهیل می‌کند. در نهایت سفارت آلمان درباره صدور ویزای متقاضیان تصمیم میگیرد.
2.مدارکی که به این شرکت تحویل می‌دهید باید کامل باشد. همانند سفارت آلمان، این کارگزاری هم به مدارک ناقص ترتیب اثر نمی‌دهد و نمی‌توانید به ویزای آلمان دست پیدا کنید.
3.داشتن پاسپورت معتبر با اعتبار بیشتر از 6 ماه و دو صفحه خالی، از شرایط ضروری اخذ ویزای آلمان است. در صورتی که پاسپورتتان منقضی شده باشد یا صفحات آن پر باشد، این کارگزاری نمی‌توانید ویزای آلمان را برایتان بگیرد.
4.همانند سفارت آلمان، باید وقت قرار ملاقات این شرکت را هم به صورت آنلاین رزرو کنید. در صورتی که قرار ملاقات رزرو شده‌ای نداشته باشید، مدارکتان توسط این کارگزاری بررسی نخواهد شد.
5.تمام مراحل بررسی مدارک تا انگشت نگاری برای صدور ویزا در شعبات شرکت visametric انجام می‌شود؛ بنابراین نیازی نیست به سفارت مراجعه کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت ویزا متریک میتوانید مقاله روبه رو را مطالعه نمایید ویزامتریک

  • حامد کامیار
  • ۰
  • ۰

وقت سفارت هلند

یکی از مقصدهای بی نظیر، جذاب و فوق العاده اروپایی برای گردشگران کشور هلند است. علاوه بر جنبه‌های توریستی کشور هلند و به خصوص شهر آمستردام این کشور مقصد بسیاری از دانشجویان و تاجرین نیز محسوب می‌شود و همین موضوع باعث شده تا درخواست‌های بسیار زیادی برای اخذ وقت سفارت هلند به کارگزاری این کشور ارسال شود.


در بین تمامی درخواست‌های ارسال شده برای اخذ وقت سفارت هلند حتی پس از تأیید و تعیین وقت درصد کمی موفق به دریافت ویزای هلند در اولین مراجع خود خواهند شد. شاید فکر کنید که دریافت ویزای هلند در اولین یا دومین مراجعه تفاوتی ندارد اما این طور نیست!
بزرگ‌ترین مزیتی که دریافت ویزای شینگن هلند در اولین مراجعه علاوه بر دریافت زودتر ویزا دارد این است که فرد متقاضی نیاز نیست تا تمامی هزینه‌های مرتبط به وقت سفارت هلند و درخواست ویزای هلند را مجدداً پرداخت نماید؛ زیرا در صورتی که درخواست شما رد شود باید تمامی هزینه‌های پرداخت شده به جز هزینه انگشت نگاری را مجدداً پرداخت نمایید. لذا در هنگام مراجعه حضوری از کامل بودن

مدارک خود اطمینان حاصل کنید.

برای اخذ وقت سفارت هلند چه مدارکی نیاز است؟


با توجه به اینکه مراحل اخذ وقت سفارت هلند به صورت آنلاین و از طریق کارگزاری VFS انجام می‌شود لذا تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرم مشخص شده را با اطلاعات درست پر کنید و منتظر بمانید تا در پاسخ به درخواست شما تعیین وقت انجام شده تا بتوانید با اخذ وقت سفارت هلند در تاریخ معین شده حضوراً برای ادامه مراحل اخذ ویزای هلند به سفارت مراجعه کنید.


تا این مرحله تنها مدرکی که نیاز دارید پرینت تأییدیه دوم مبنی بر زمان مراجعه حضوری تعیین شده و وقت سفارت هلند از سوی کارگزاری است تا با استناد به این برگه بتوانید ادامه مراحل را برای اخذ ویزای هلند طی کنید.
دقت کنید که تأییدیه مستقیماً از پست الکترونیک اصلی VFS Global و با عنوان Appointment Confirmation برای شما ارسال خواهد شد لذا از هر عنوان مشابه و آدرس‌های جانبی پیروی نکنید زیرا ممکن است سودجویانی باشند که در کمین نشسته‌اند.


نکته‌ی دیگری که در طول مراحل اخذ وقت سفارت هلند وجود دارد این است که در صورت ارسال تأییدیه دوم و تعیین زمان مراجعه حضوری دیگر امکان تغییر زمان و یا لغو وقت اخذ شده وجود ندارد و در صورتی که در زمان تعیین شده برای انجام مصاحبه حضوری با افسر صدور ویزای هلند به سفارت کشور هلند مراجعه نکنید به صورت خودکار به مدت یک ماه امتیاز استفاده از خدمات کارگزاری وی اف اس گلوبال از شما سلب خواهد شد و در این مدت نمی‌توانید برای اخذ وقت سفارت هلند و یا کشورهای حوزه منطقه شینگن اقدام نمایید.


مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا و وقت سفارت هلند


همان طور که گفته شد برای ثبت درخواست اخذ وقت سفارت هلند در سامانه کارگزاری به هیچ مدرکی نیاز نخواهید داشت اما سعی کنید در همین زمان نیز تمامی مدارک مورد نظر برای اخذ ویزای هلند را تکمیل کرده و در اختیار داشته باشید.
شما با دریافت ویزای شینگن از سفارت هلند این امکان را خواهید داشت تا به راحتی در طول مدت سفر خود به تمامی کشورهای حوزه منطقه شینگن مسافرت کنید. البته فراموش نکنید که اخذ ویزای هلند و حتی مراجعه به سفارت کشور هلند بدون تعیین وقت سفارت هلند امکان پذیر نیست در نتیجه اگر تا کنون درخواست خود را برای اخذ ویزای سفارت کشور فرانسه ثبت نکرده‌اید همین الان نسبت به این کار اقدام کنید.
برای آمادگی حضور در مصاحبه با افسر سفارت کشور هلند مدارک ذیل را تکمیل کنید و سعی کنید بارها و بارها آن را بررسی نمایید زیرا نقص هر کدام از این موارد می‌تواند باعث شود تا درخواست شما رد شده و مجبور باشید تا تمامی مراحل گذرانده شده تا این نقطه را مجدداً طی نموده و هزینه‌ها را پرداخت نمایید.


به همراه داشتن پرینت تأییدیه وقت سفارت هلند از طرف کارگزاری VFS
فرم درخواست ویزای هلند را به صورت کاملاً مرتب و کامل و بدون نقصی تکمیل کنید و سعی کنید فرم مخدوش نباشد.
ارائه اصل پاسپورت فعلی دارای حداقل 6 ماه اعتبار الزامی است.
دو قطعه عکس 3 در 4 که متعلق به سه ماه اخیر است را آماده کنید.
ترجمه انگلیسی مدارک مالی خود در ایران را به همراه داشته باشید تا دلیل قانع کننده‌ای برای بازگشت شما به کشور محسوب گردد.
برای قانع کردن افسر اداره ویزای هلند می‌توانید از مدارک شغلی و تحصیلی نیز استفاده کنید تا ثابت کنید به دلیل شغل و تحصیل مجدداً به کشور ایران باز می‌گردید. فراموش نکنید که مدارک باید به انگلیسی ترجمه شده باشند.
مدارک مرتبط با رزرو هتل و اتاق، مدت اقامت، بیمه مسافرت خارج از کشور و بلیط پرواز خود را نیز به همراه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات در مورد اخذ ویزای تضمینی هلند پیشنهاد میکنیم مقاله رو به رو را مطالعه بفرمایید -->> وقت سفارت هلند

  • حامد کامیار
  • ۰
  • ۰

وقت سفارت اتریش

در بین تصاویر جذاب و رویایی اروپا که از گردشگران و مهاجران دلبری می‌کند، عکس‌هایی دیده می‌شود که متعلق به وین پایتخت اتریش است. اتریش یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است و افراد زیادی آرزوی زندگی در آن را در سر می‌پرورانند. البته همه متقاضیان هدفشان در سفر به اتریش مشترک نیست.


بعضی‌ها برای درس خواندن اتریش را انتخاب می‌کنند، در طرف دیگر کسانی که می‌خواهند کسب و کاری در محدوده شینگن راه اندازی کنند به اتریش سفر می‌کنند. در این میان افرادی هم دیده می‌شوند که بازنشسته شده‌اند و می‌خواهند باقی عمرشان را در آرامش اتریش سپری کنند.


در این مقاله قصد داریم انواع وقت سفارت اتریش را بررسی کنیم، تا با اهداف کسانی که به اتریش مهاجرت یا سفر می‌کنند بیشتر آشنا شوید.

 

اخذ وقت سفارت اتریش برای ویزای تحصیلی


تحصیل در اتریش ارزان است. همچنین اتریش یکی از کشورهای عضو پیمان شینگن به حساب می‌آید. بنابراین افراد زیادی برای ادامه تحصیل به اتریش سفر می‌کنند. از جمله دانشگاه‌های مطرح اتریش می‌توان به دانشگاه وین، دانشگاه اینسبروک، دانشگاه علوم پزشکی وین و دانشگاه صنعتی اتریش اشاره کرد.
متقاضیان می‌توانند در مقاطع مختلف تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در دانشگاه‌های اتریش مشغول به تحصیل شوند. از جمله مدارکی که برای ادامه تحصیل در اتریش نیاز است می‌توان به گواهی پایان تحصیل در دوره‌های قبلی، مدارک شناسایی، مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی و گواهی تمکن مالی اشاره کرد.


اخذ وقت سفارت اتریش برای ویزای کاری


دومین ویزای پرطرفدار اتریش، ویزای کاری این کشور است. اگر رزومه قابل قبولی داشته باشید، می‌توانید از یکی از شرکت‌های سرشناس اتریش پذیرش بگیرید. این ویزا می‌تواند رویای شما را برای اقامت اتریش و زندگی در اروپای همیشه سرسبز به واقعیت پیوند بزند. با این ویزا می‌توانید خودتان را به اتریش برسانید و بعد از آن برای کار در سایر شرکت‌های مطرح اروپایی اقدام کنید.


برای گرفتن ویزای کاری، حتماً باید کارفرمای اتریشی برایتان دعوتنامه ارسال کند. داشتن توانایی مالی برای تامین هزینه‌های زندگی هم از شرایط اخذ ویزای کاری اتریش است.
از جمله مزایایی که ویزای کاری اتریش دارد این است که، می‌توانید همسر و فرزندانتان را هم به عنوان همراه با خودتان ببرید و برایشان اقامت بگیرید.


 اخذ وقت سفارت اتریش برای سرمایه گذاری


سرمایه گذاری در اتریش یک معامله دو سر سود است. اول اینکه بازار کار اروپا را در دست می‌گیرید و دوم اینکه، امکان تجارت در سطح بین الملل برایتان فراهم می‌شود. به همین خاطر هم هست که متقاضیان زیادی برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در اتریش اقدام می‌کنند. اگر سرمایه قابل توجهی دارید و می‌خواهید در قلب اروپا زندگی کنید، اتریش بهترین کشور برایتان است.


اخذ وقت سفارت اتریش برای ویزای توریستی


همه برای رفتن و ماندن در اتریش نسبت به اخذ وقت سفارت این کشور اقدام نمی‌کنند. بلکه افرادی هم هستند که فقط برای دیدن و گشتن در اتریش ویزای این کشور اروپایی را می‌گیرند. اقامت توریستی در اتریش زمانش محدود است. همچنین باید بلیط رفت و برگشت و مدارک هتل یا اقامتگاهتان را برای دریافت ویزای توریستی ارائه کنید.

سخن آخر
در میان متقاضیان سفر اتریش، کسانی هستند که برای درمان به آنجا می‌روند، یا با یک شهروند اتریشی ازدواج کرده‌اند، یا اینکه یکی از اعضای خانواده‌شان مقیم اتریش است. فرقی نمی‌کند که به چه دلیلی می‌خواهید به اتریش بروید، در هر صورت باید وقت سفارت این کشور را بگیرید و ویزای اتریش را داشته باشید. در غیر این صورت اجازه ورود به داخل اتریش را نخواهید داشت.

برای اطلاع از نحوهی اخذ ویزای تضمینی اتریش مقاله روبه رو را مطالعه بفرمایید--->>> وقت سفارت اتریش
 

  • حامد کامیار
  • ۰
  • ۰

 

وقت سفارت اسپانیا

کسانی که به دنبال زندگی در یک کشور امن، زیبا و پر از جاذبه‌های رنگارنگ هستند، اسپانیا برایشان بهترین گزینه است. این کشور اروپایی عضویت پیمان شینگن را دارد؛ بنابراین ساکنین اسپانیا در حقیقت ساکت کل قاره اروپا هستند. 
اگر زندگی در اروپا رویایتان است و طرفدار یکی از تیم‌های فوتبال رئال مادرید یا بارسلونا هستند، همین الان قدم اول را برای مهاجرت به اسپانیا بردارید و وقت سفارت اسپانیا را بگیرید.

 

چرا باید وقت سفارت اسپانیا را بگیریم؟
کسانی که اولین بارشان است که می‌خواهند به سفر خارجی بروند، این سؤال برایشان به وجود می‌آید که چرا باید وقت سفارت اسپانیا را بگیریم؟ جواب این پرسش ساده است!


همان‌طور که برای رفتن به خانه کسی باید از او اجازه بگیرید، برای سفر به کشورهای خارجی هم نیاز به مجوز دارید. پاسپورت اسپانیا همان چیزی است که اجازه ورود به خاک این کشور و همسایگان عضو شینگن آن را به شما می‌دهد.
برای گرفتن پاسپورت اسپانیا باید وقت سفارت کشور اسپانیا را بگیرید. چون فقط شما نیستید که قصد دارید به اروپا سفر کنید و ممکن است صدها و حتی هزاران نفر جلوی شما باشند. 


سفارت اسپانیا برای اینکه هرج و مرج نشود و به دقت بتواند مدارک متقاضیان سفر به اسپانیا را بررسی کند، به هر کسی یک وقت مشخص اختصاص می‌دهد. در این زمان، شما با پرونده مدارکتان به سفارت می‌روید. اگر واجد شرایط باشید که پاسپورت اسپانیا را می‌گیرد، در غیر این صورت درخواستتان برای ویزا ریجکت می‌شود و باید برای رفع این مشکل تلاش کنید.
چطور باید وقت سفارت اسپانیا را بگیریم؟
حالا که علت گرفتن وقت سفارت اسپانیا را متوجه شدید، احتمالاً این سؤال برایتان به وجود آمده که چطور باید این وقت را بگیریم. باید بگوییم که به سادگی! برای گرفتن وقت سفارت این کشور نیازی نیست که شما ساعت‌ها در صف طولانی که پشت درب تشکیل شده بایستید تا نوبتتان شود. هر کجا که هستید، تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید از سفارت اسپانیا وقت بگیرید.
یادتان باشد که...


برای گرفتن وقت سفارت نیازی به هیچ مدرک خاصی نیست؛ بنابراین اگر سفر اسپانیا را در پیش رو دارید، زودتر وقت سفارت را بگیرید، سپس در زمان انتظار نسبت به تکمیل مدارکتان اقدام کنید.


وقت سفارت کشور اسپانیا چند نوع دارد؟

جالب است بدانید که وقت سفارت اسپانیا دارای چند نوع است. در حالت عادی شما باید مانند دیگران در صف بمانید تا نوبتتان شود. معمولاً این بازه زمانی بین 15 تا 30 روز است؛ اما کسانی که نیاز دارند ظرف چند روز آینده خودشان را به اسپانیا برسانند، می‌توانند وقت فوری سفارت اسپانیا را بگیرند. 
این گزینه تنها برای عده خاصی در نظر گرفته شده و همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند. ازجمله کسانی که می‌توانند وقت سفارت اسپانیا را به صورت فوری بگیرند می‌تواند به افرادی که نیاز به درمان دارند اشاره کرد.


 



 

  • حامد کامیار