وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

نحوه اخذ وقت سفارت فرانسه

۱ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 
وقت سفارت ایتالیا دانشجویی
سایت اختصاصی رزرو وقت سفارت ایتالیا دانشجویی
همانطور که می دانیم در حال حاضر رزرو وقت سفارت ایتالیا دانشجویی به صورت غیر حضوری و از طریق سایت سفارت www.ckgsir.com انجام می گیرد. این سایت به صورت اختصاصی برای رزرو وقت سفارت ایتالیا بوده و از هیچ سایت و مرجع دیگری امکان رزرو وقت سفارت ایتالیا نمی باشد. دانشجویان متقاضی اخذ ویزای دانشجویی ایتالیا لازم است ابتدا به این سایت مراجعه و در قسمت تعیین وقت، اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و سپس از تقویم سایت، یکی از روز ها را برای رزرو وقت انتخاب نمایند.
در زمان رزرو وقت سفارت ایتالیا دانشجویی از طریق سایت www.ckgsir.com این امکان وجود دارد که به دلیل افزایش تعداد کاربران آنلاین، سایت دچار اختلالاتی شده و یا سرعت آن کاهش یابد که این امر کاملا طبیعی است. نکته دیگری نیز که باید همواره مد نظر داشت این است که در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات خواسته شده به خصوص اطلاعات شخصی نظیر نام، شماره گذرنامه، ایمیل، شماره موبایل و تاریخ تولد، امکان تغییر و ویرایش اطلاعات وجود ندارد و همچنین دیگر امکان گرفتن وقت مجدد سفارت ایتالیا نیز وجود نخواهد داشت. به همین دلیل نیز توصیه می شود در زمان ثبت اطلاعات شخصی برای رزرو وقت سفارت ایتالیا نهایت دقت را داشته و تمامی اطلاعات را به صورت صحیح و دقیق وارد نمایید.
در صورتی که موفق به رزرو وقت سفارت ایتالیا دانشجویی از طریق سایت سفارت شدید اما در زمان رزرو شده در سفات حضور نیافتید، امکان رزرو مجدد وقت سفارت ایتالیا وجود نخواهد داشت. بنابراین توصیه می شود دانشجویان در صورت رزرو وقت سفارت ایتالیا از سایت سفارت حتما در زمان رزرو شده در سفارت حضور یابید.

وقت سفارت ایتالیا دانشجویی

  • حامد کامیار